مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-29سياسي

بزرگداشت 14 و 15 خرداد در امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار می شود


جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به ضرورت تبیین ارزش های انقلاب اسلامی بین نسل جوان، گفت: مراسم بزرگداشت 14 و15 خرداد چهارشنبه 12 خرداد، - سعید زارع در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جذب مشارکت جوانان از جمله اقدامات حائز اهمیت است که باید بیش از پیش در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران برگزاری رویدادهای ملی و مذهبی قرار گیرد.

وی بزرگداشت 14 و 15 خردادماه و همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را دو رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی دانست و افزود: بهره گیری از فضای مجازی برای جلب مشارکت عمومی مهمترین عنصر در برنامه ریزی برای مدیریت رویدادهای پیشه رو است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه تولید محتوای ویژه فضای مجازی را لازمه جذب مشارکت عمومی در مناسبت های پیش رو عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع و عشا در محل امامزاده سیدجعفر محمد (ع) برگزار شود، گفت: شرکت برای عمومی آزاد است.

زارع برگزای گردهمایی علما و روحانیون در صبح روز چهارشنبه 12 خردادماه را از دیگر برنامه های بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: این مهم در مسجد حظیره(پایگاه انقلاب) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 14 و 15 خرداد در امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار می شود

بزرگداشت 14 و 15 خرداد در امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار می شود