مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-29اقتصادي

تولید سیمان حفاری چاه نفت بومی سازی شد


با تلاش مهندسان ایرانی سیمان حفاری چاه های نفت که در استخراج نفت از چاه های عمیق و پرفشار کاربرد دارد، تولید شد و ایران به جمع تولیدکنندگان این محصول در جهان پیوست.

- به نقل از بنیاد مستضعفان، هاشم نظام آبادی با اعلام این خبر در تشریح جزییات آن اظهار کرد: سیمان حفاری چاه های نفتی یکی از ملزومات مورد استفاده در صنعت نفت است که بنیاد مستضعفان موفق شد مجدداً چرخه تولید آن را که به دلایلی طی چند سال گذشته در کشور متوقف شده بود، از سر گیرد.

مدیرعامل گروه شرکت های سیمانی بنیاد مستضعفان ادامه داد: این سیمان که هم اکنون در یکی از کارخانه های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در حال تولید است، به واسطه نوع روش تولید آن، دارای کیفیت منحصر به فردی است که نیاز صنعت حفاری ایران را تأمین می کند.

وی با بیان اینکه با تولید این محصول، واردات سیمان چاه های نفتی قطع می شود گفت: در حال حاضر سیمان حفاری تولید شده در این شرکت در رده های مختلف (A, B, D, E, G) تولید می شود و میزان تولیدات این سیمان خاص، علاوه بر تأمین تقاضای بازار داخل، قابلیت صادرات به سایر کشورهای فعال در صنعت نفت را دارد.

نظام آبادی با بیان اینکه تولید این محصول با هدف حمایت از صنعت نفت کشور به عنوان یک صنعت ملی در دستور کار قرار گرفته بود افزود: سیمان کلاس E از مجموعه سیمان حفاری تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سیمان حفاری چاه نفت بومی سازی شد

تولید سیمان حفاری چاه نفت بومی سازی شد