مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-29اقتصادي

نانوچسب پلیمری ایده ال راهی بازار شد / عملکرد قابل توجه در برابر حرارت های بالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مواد نامناسب ذخیره شده، تنظیمات نادرست چاپگر و موارد دیگر می توانند پروژه را قبل از اینکه شکل بگیرد، - شرکت ویژن ماینر (Vision Miner) نانوچسب پلیمری ویژه ای تولید و به بازار عرضه کرده است که برای استفاده در دمای بالا بسیار ایده آل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مواد نامناسب ذخیره شده، تنظیمات نادرست چاپگر و موارد دیگر می توانند پروژه را قبل از اینکه شکل بگیرد، خراب کنند.

در این میان، یکی از مهمترین موارد قبل از چاپ، چسبندگی صفحه است.

اگر قطعه شما به درستی به تخت چاپگر نچسبیده باشد، درصورت آزاد شدن ممکن است در معرض تاب خوردن یا حتی خراب شدن قرار گیرد که این یکی از رایج ترین مشکلات چاپ سه بعدی است که کاربران با آن روبرو هستند.

هنگامی که شما با یک پلیمر با کارایی بالا مانند PEEK، PEI یا PPSU کار می کنید، این مسئله حتی ممکن است دشوارتر باشد، زیرا این پلیمر ها به خوبی به بستر متصل نمی شوند.

ویژن ماینر (Vision Miner) یکی از شرکت های پیشرو در حوزه چاپ در آمریکا، با عرضه نانوچسب پلیمری راه حل جالب توجهی ارائه کرده است.

این نانوچسب پلیمری، یکی از اولین چسب های تولید شده با رشته های فیلامنت FDM است که درجه حرارت بالایی را تحمل کرده و از عملکرد قابل توجهی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوچسب پلیمری ایده ال راهی بازار شد / عملکرد قابل توجه در برابر حرارت های بالا

نانوچسب پلیمری ایده ال راهی بازار شد / عملکرد قابل توجه در برابر حرارت های بالا