مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-29سياسي

اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت در فارس


دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت فارس در یک کنفرانس خبری ویژه برنامه های دهه کرامت استان با محوریت امین ولایت را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت فارس در یک کنفرانس خبری ویژه برنامه های دهه کرامت استان با محوریت امین ولایت را تشریح کرد.

حجت الاسلام حسین امیدی شنبه 8 خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت قرار دادن احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) در استان فارس برگزار می شود.

او با اشاره به تشکیل هشت کمیته برای گرامیداشت دهه کرامت در فارس، افزود: هم اینک این کمیت ها فعال شده و با برنامه ریزی هستند.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد فارس ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از 32 دستگاهی که در کارگروه دهه کرامت عضویت دارند تبدیل به 8 کمیته شده اند و مصوباتی که قرار است در این کمیته ها تصویب شود پس از نهایی شدن در اختیار استانداری قرار خواهد گرفت و به زودی منتشر می شود.

او با یادآوری مجدد این نکته که گرامیداشت جایگاه و مقام احمد ابن موسی (ع) خواهد بود، گفت: هنوز برخی از هم استانی ها شناخت جامعی در خصوص جایگاه و فضائل این امام زاده واجب التعظیم ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت در فارس

اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت در فارس