مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-29اقتصادي

حمایت غذایی کمیته امداد از 54 هزار مادر باردار و شیرده در کشور


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: حدود 54 هزار نفر از مادران باردار و شیرده در کشور از خدمات سبد غذایی کمیته امداد برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین خدرویسی با تشریح برنامه رفع سوء تعذیه مادران باردار و شیرده افزود: حدود 54 هزار نفر از مادران در مناطق محروم کشور از این خدمات بهره مند هستند.

وی ادامه داد: این مادران به صورت ماهانه سبد غذایی دریافت می کنند که ارزش این سبد در سال 99 به 200 هزار تومان در ماه رسید.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اضافه کرد: سال گذشته بیش از 67 میلیارد تومان برای رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده با ارائه سبد غذایی، هزینه شد.

خدرویسی همچنین به برنامه رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال کشور اشاره کرد و گفت: تعداد 137 هزار نفر از کودکان زیر پنج سال در مناطق محروم کشور تحت پوشش این خدمت کمیته امداد هستند.

وی تاکید کرد: این کودکان نیز به صورت ماهانه از سبد غذایی برخوردار می شوند که سال گذشته به همین منظور بیش از 72 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از غربالگری سلامت 400 هزار نفر از مددجویان خبر داد و افزود: در این طرح مددجویان تحت خدمات غربالگری بیماری های غیر واگیر، آموزش بهداشت، بسته های بهداشتی و … قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت غذایی کمیته امداد از 54 هزار مادر باردار و شیرده در کشور

حمایت غذایی کمیته امداد از 54 هزار مادر باردار و شیرده در کشور