مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-29اقتصادي

عدم حمایت مسئولان و تعطیلی موقت کارخانه بسته بندی سربیشه


مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: متأسفانه عدم حمایت مسئولان از شرکت تعاونی بسته بندی که اکثر سهامداران آن روستاییان منطقه درح هستند سبب تعطیلی موقت آن شده است.

- مهدیه ضیاییان امروز در گفت وگو با فارس در بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه عدم حمایت مسئولان از شرکت تعاونی بسته بندی که اکثر سهامداران آن روستاییان منطقه درح هستند سبب تعطیلی موقت آن شده و این واحد به یک بدهکار بانکی تبدیل شده که هیچ مسئولی پاسخگوی آن نیست.

وی افزود: نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه خراسان جنوبی چاره ساز بسیاری از مشکلات و موانع می تواند باشد و روحیه تعاون می تواند مردم منطقه را در برابر سختی ها در صحنه نگه دارد و اراده آنان را در اموری که مربوط به خود آنان است عینیت بخشد.

وی ادامه داد: تعاون و همکاری متقابل زمینه های یگانگی و وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر مردم را فراهم می کند و باید توجه داشته باشیم که اکثر کشورهای موفق در دنیا در اکثر زمینه های اقتصادی و اجتماعی خود از تعاونی ها بهره برده اند.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد که مسئولان استانی هرچه زودتر مشکلات پیش روی این تعاونی را رفع کنند و در سالی که به تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است هرچه سریعتر حیات دوباره ای به این واحد ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت مسئولان و تعطیلی موقت کارخانه بسته بندی سربیشه

عدم حمایت مسئولان و تعطیلی موقت کارخانه بسته بندی سربیشه