مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-29سياسي

انتخابات قوی و پرشور به میدان و دیپلماسی کمک می کند


انتخابات ضریب قدرت دیپلمات ها را بالا می برد، انتخابات قوی و پرشور به میدان و دیپلماسی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روح اله دهقانی ظهر امروز در جلسه ای با خبرنگاران و فعالان رسانه اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرائم را در دادگستری و شعبه ویژه جرائم انتخاباتی در دادسرا و دادگستری دایر کردیم.

دادستان کاشان با بیان این که نامزد ها و ستاد ها باید دقت کنند تا جرمی اتفاق نیافتد، گفت: یکی از وظایف قوه قضایی پیش گیری از وقوع جرم است که همه ارگان ها وظیفه دارند برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کنند.

وی با بیان این که عنصر آموزش در بحث پیشگیری وقوع جرم های اجتماعی موثر است، تصریح کرد: پیگشیری وقوع جرم های اجتماعی درحوزه های مختلف نیاز جامعه است.

دهقانی با بیان این که فعالین رسانه در شبکه های مجازی به تخلفات انتخاباتی نظیر  خرید و فروش رای که جرم محسوب می شود اشاره کنند،گفت: در قانون شورا و انتخابات ریاست جمهوری هر نامزد و ستادی معتقد بود جرمی از طرف رقبایش صورت گرفته با اطلاع رسانی به دستگاه قضا به موضوع رسیدگی می شود.

دادستان کاشان با بیان این که امید آفرینی بین مردم ایجاد شود، افزود: دستاوردهای نظام، امنیت نظام را برای مردم بازگو کنید؛ تشنج ها در اطراف ایران را برای مردم تبیین کنید تا مردم بدانند نظام جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات قوی و پرشور به میدان و دیپلماسی کمک می کند

انتخابات قوی و پرشور به میدان و دیپلماسی کمک می کند