مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-29ورزشي

تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد


تیم آریا سهند تبریز (تیم استان آذربایجان شرقی ) موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ملی دو و میدانی کشور، زنده یاد ابراهیم نوح نژاد شد.

- تیم آریا سهند تبریز (تیم استان آذربایجان شرقی ) موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ملی دو و میدانی کشور، زنده یاد ابراهیم نوح نژاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت آریا سهند تبریز، در رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور، گرامی داشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد پس از دو روز رقابت فشرده بین تیم ها در اراک تیم آذربایجان شرقی که با حمایت مالی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در این رقابت حاضر شده بود به قهرمانی رسید.

تیم آذربایجان شرقی با کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره موفق به کسب جایگاه اول این مسابقات شد و تیم های همدان و گلستان به ترتیب، رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان 3 مدال طلای تیم آریا سهند تبریز را در این مسابقات در رشته های دوی 400 متر، دوی 400 متر با مانع و دوی 200 متر کسب کردند و در مسابقات دوی 4 در 400 متر امدادی نیز این تیم موفق شد یک مدال طلای دیگر کسب کند.

گروه صنعتی آریا سهند تبریز در کنار توسعه صنعتی و اشتغالزایی، وظایف اجتماعی برای توسعه همه جانبه کشور در سایر عرصه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را دنبال می کند و بر همین اساس حامی مالی تیم دو و میدانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد

تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد