مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-29بين الملل

زدن ماسک در سینماهای آمریکا اختیاری شد


سه مجموعه بزرگ سینماهای زنجیره ای در آمریکا اعلام کردند استفاده از ماسک برای کسانی که واکسیناسیون کامل انجام داده باشند از این پس اجباری نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ورایتی اعلام کرد، در راستای دستورالعمل های جدید بهداشتی در آمریکا، سه سینماهای زنجیره ای AMC ، Regal و Cinemark در این کشور اعلام کردند که از این پس الزامی به استفاده ماسک در حین تماشای فیلم برای افرادی که واکسیناسیون کامل انجام داده اند، وجود نخواهد داشت.

با این وجود تمامی کارکنان این سینماهای زنجیره ای همچنان ملزم به استفاده از ماسک هستند اما افرادی که هنوز به طول کامل واکسینه نشدند، تنها در هنگام صرف غذا و نوشیدنی می توانند ماسک خود در فضای سربسته بردارند.

این سینماهای زنجیره ای همچنان سایر پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله رعایت فاصله اجتماعی و همچنین نمایش فیلم با ظرفیت محدود در سالن ها نمایش را اعمال خواهند کرد.

AMC که بزرگترین سینمای زنجیره ای در سراسر جهان محسوب می شود، ژوئن سال گذشته با اعلام بازگشایی بدون اجباری کردن استفاده از ماسک حواشی و انتقادات فراوانی را برانگیخت و با افزایش این انتقادات ناگزیر به اجباری کردن ماسک در سالن های سینمای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زدن ماسک در سینماهای آمریکا اختیاری شد

زدن ماسک در سینماهای آمریکا اختیاری شد