مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-29بين الملل

زاهدان از لحاظ منابع تأمین آب پایدار در بحرانی ترین شرایط قرار دارد


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان از لحاظ منابع تأمین آب پایدار در بحرانی ترین شرایط قرار دارد، موقعیت استقرار این شهر به گونه ای است که هیچ گونه منابع تأمین آب پایدار چه از نوع زیرزمینی یا سطحی برای این شهر 700 هزار نفری وجود ندارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان از لحاظ منابع تأمین آب پایدار در بحرانی ترین شرایط قرار دارد، موقعیت استقرار این شهر به گونه ای است که هیچ گونه منابع تأمین آب پایدار چه از نوع زیرزمینی یا سطحی برای این شهر 700 هزار نفری وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان علیرضا قاسمی ، اظهار کرد: تامین آب پایدار، به یکی از اصلی ترین دغدغه ها در کشور تبدیل شده است، چرا که طی سال های گذشته با کاهش منابع آبی زیرزمینی مواجه شده و شاهد خشکسالی و بحران آب بوده ایم، اما همچنان خشکسالی با توجه به کاهش میزان بارش تداوم دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: هرچند وضعیت منابع آبی به دلیل کاهش نزولات آسمانی و برداشت های بی رویه در اغلب نقاط جمعیتی کشور خوب نیست، اما شرایط جنوب شرق کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی این خطه به مراتب بحرانی تر بوده، به طوری که 48 درصد برداشت های آب برای شهرها و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدان از لحاظ منابع تأمین آب پایدار در بحرانی ترین شرایط قرار دارد

زاهدان از لحاظ منابع تأمین آب پایدار در بحرانی ترین شرایط قرار دارد