مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-29سياسي

مدیر حوزه های علمیه درگذشت آیت الله مرتضی محامی را تسلیت گفت


مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله مرتضی محامی از علمای مشهد را به رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و حوزه علمیه مشهد تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله اعرافی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله مرتضی محامی از علمای مشهد را به رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و حوزه علمیه مشهد تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون جناب مستطاب آیت الله آقای حاج شیخ مصطفی محامی دامت توفیقاته سلام علیکم بما صبرتم ارتحال والد ماجد حضرت آیت الله آقای حاج شیخ مرتضی محامی قدس الله نفسه الزکیه را به حوزه های علمیه و حوزه علمیه مشهد مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام دامت برکاتهم و همه شاگردان و ارادتمندان و بازماندگان و بیت محترم آن فقید سعید و جناب عالی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

طهارت نفس و صفای باطن و حسن معاشرت ایشان ستودنی و زهد و پارسایی و فروتنی و نکته سنجی و ادب ورزی و شاگرد پروری و اخلاق محوری و علاقه مندی به انقلاب اسلامی و امام راحل (قدس) و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سلوک ایشان نمایان بود و مشتاقان و معاشران را مجذوب می کرد و اینها، همه نیازهای امروز و فردای حوزه های علمیه است و امید می رود که حوزه های علمیه و بویژه حوزه کهن و سرافراز مشهد مقدس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه درگذشت آیت الله مرتضی محامی را تسلیت گفت

مدیر حوزه های علمیه درگذشت آیت الله مرتضی محامی را تسلیت گفت