مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-29اقتصادي

کارآفرینی در قزوین همراه با خانواده همسر


از 17 سال پیش پخت شیرینی را از مادر همسرم آموختم و به همراه مادر شوهر، 2 جاری و خواهرشوهرهایم شیرینی سنتی پخت می کنم و در حال حاضر تصمیم دارم فعالیتم را گسترش بدهم.

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: از 17 سال پیش پخت شیرینی را از مادر همسرم آموختم و به همراه مادر شوهر، 2 جاری و خواهرشوهرهایم شیرینی سنتی پخت می کنم و در حال حاضر تصمیم دارم فعالیتم را گسترش بدهم.

فرشته فرزام چافی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 17 سال پیش پخت شیرینی را از مادر همسرم آموختم و به همراه مادر شوهر، 2 جاری و خواهرشوهرهایم شیرینی سنتی پخت می کنم.

وی ادامه داد: با مشاهده تبلیغات طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصمیم گرفتم کسب و کار خود را گسترش دهم و افراد بیشتری را مشغول به کار کنم؛ در حال حاضر 2 نفر تحت پوشش ما قرار دارند و در صورت اعطای تسهیلات با خرید تجهیزات می توانیم سه فرد دیگر را نیز در کارگاه مشغول به کار کنیم.

این کارآفرین تصریح کرد: از مزایای مشاغل خانگی می توانیم به حضور در منزل و تربیت فرزندان اشاره کنیم شغل خانگی امنیت و کسب درآمد را نیز با خود به همراه دارد به خصوص در روستاها به دلیل بُعد مسافت تا شهرها این امر حائز اهمیت است.

وی اشاره کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی طرح خوبی است و بسیاری از مشاغل در روستاهای اطراف ما تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و یک پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی در قزوین همراه با خانواده همسر

کارآفرینی در قزوین همراه با خانواده همسر