مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-29پزشكي

5 درصدی که کار 50 درصدی می کنند


پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در هشتم خردادماه سال 1370 به همت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و جمعی از پژوهشگران در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری تأسیس شد.

- ایسنا/مرکزی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در هشتم خردادماه سال 1370 به همت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و جمعی از پژوهشگران در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری تأسیس شد.

حاصل تلاش پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی طی 30 سال فعالیت، تأسیس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی، پژوهشکده زیست فناوری، پژوهشکده پزشکی تولید مثل، همچنین تأسیس مرکز خدمات تخصصی شامل مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، مرکز سلول درمانی، مرکز دیابت، چاقی و متابولیسم است و شاید یکی از موفق ترین فعالیت های این مجموعه درمان ناباروری بوده است که با ارتقای کیفیت، در نقاط مختلف کشور فعال شده است.

یکی از این مجموعه ها مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی است که کار خود را به عنوان اولین مرکز درمان ناباروری در استان از سال 1393 آغاز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصدی که کار 50 درصدی می کنند

5 درصدی که کار 50 درصدی می کنند