مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-29سياسي

باید از فرصتهای تجاری در مرزهای کشور استفاده بهینه کرد


نماینده مردم منطقه آزاد ماکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پیله وران و تجار نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور و کارخانه های تولیدی دارند از این رو مسوولان باید حمایت های لازم را از آن ها داشته باشند تا مشکلات این قشر بخصوص در منطقه آزاد ماکو رفع شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم منطقه آزاد ماکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پیله وران و تجار نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور و کارخانه های تولیدی دارند از این رو مسوولان باید حمایت های لازم را از آن ها داشته باشند تا مشکلات این قشر بخصوص در منطقه آزاد ماکو رفع شود.

محمد علی پور امروز 8 خرداد در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان صنایع کوچک و شهرکتهای صنعتی ایران که با حضور وزیر صمت در سالن جلسات منطقه آزاد ماکو ترتیب یافت، افزود: ضروری است تا با همکاری تمام دستگاه های مسوول از شورای ساماندهی، ضمن حل مشکلات مرتبط با این حوزه، از فرصت های تجاری پیش رو در مرزهای کشور استفاده بهینه کرد.

وی عدم امکان ورود دستگاه ها و ماشین آلات سنگین صنعتی و معدنی مستعمل به منطقه آزاد را از دیگر مشکلات مربوط به فعالان صنعتی و معدنی منطقه یاد کرد و خواستار رفع مشکل مذکور توسط دولت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از فرصتهای تجاری در مرزهای کشور استفاده بهینه کرد

باید از فرصتهای تجاری در مرزهای کشور استفاده بهینه کرد