مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-29اقتصادي

برداشت ژل سلطنتی، صنعتی نوپا/ اکسیر جوانی که انسان را شاداب می کند


برداشت ژل سلطنتی یک صنعت نوپا و جزو محصولات مدرن زنبورعسل تلقی می شود که استحصال آن حدودا از سال 1950 از منطقه شرق آسیا و مشخصا از کشورهای چین، - ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس پرورش زنبورعسل گفت: برداشت ژل سلطنتی یک صنعت نوپا و جزو محصولات مدرن زنبورعسل تلقی می شود که استحصال آن حدودا از سال 1950 از منطقه شرق آسیا و مشخصا از کشورهای چین، تایلند، ژاپن و جزیره تایوان آغاز شده است.

اسماعیل زینال زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که ژل شاهانه یا همان ژل رویال ایرانی بهترین نوع موجود در بازار هست، اظهار کرد: متاسفانه اکنون ژل های وارداتی بسیاری از جمله ژله چینی به فور در بازار یافت می شود که فاقد کیفیت و استاندارد لازم هستند.

وی افزود: درصد ساکارز ژل های چینی بسیار پایین بوده و اینگونه ژل ها اکثرا ژل لاروهای کارگری و زنبوران نر هستند و بیشتر به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس صادر می شود، در حالی که درصد ساکاروز ژل های ایرانی و غذای لاروهای ملکه بالا بوده و بارور کننده هستند.

وی متذکر شد: بهتر است ژل رویال از منابع معتبر و مطمئن و در حد امکان از خود تولید کننده تهیه و تامین شود، زیرا با توجه به قیمت بالای ژل و در غیاب نبود آزمایشگاه های مجهز، ممکن است مورد سوءاستفاده فرصت طلبان و سودجویان قرار گرفته و بجای ژل ایرانی، ژل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت ژل سلطنتی، صنعتی نوپا/ اکسیر جوانی که انسان را شاداب می کند

برداشت ژل سلطنتی، صنعتی نوپا/ اکسیر جوانی که انسان را شاداب می کند