مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-29اجتماعي

جزییاتی از واکسیناسیون مددجویان مراکز اعصاب و روان خراسان رضوی


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در مرحله اول و تاکنون 847 بیمار اعصاب و روان در مراکز بهزیستی استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در مرحله اول و تاکنون 847 بیمار اعصاب و روان در مراکز بهزیستی استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حمیدرضا علی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به واکسیناسیون کرونای مددجویان اعصاب و روان مراکز بهزیستی خراسان رضوی، اظهار کرد: مراکز اعصاب و روان دومین اولویت واکسیناسیون کرونای مراکز توانبخشی و مراقبتی هستند.

وی با بیان این که 10 مرکز اعصاب و روان در استان وجود دارد ، ادامه داد: در حال حاضر بر اساس دستورالعمل واکسیناسیون، مددجویان و پرسنل بالای 18 سال مراکز که رضایت خانواده و تأییدیه پزشک معالج را داشته باشند، واجد شرایط واکسیناسیون هستند.

علیزاده با بیان اینکه در حال حاضر 1128 مددجو در مراکز استان حضور دارند ، افزود: در مراکز ما تا امروز 989 نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند که از این تعداد 847 بیمار روان و 142 نفر پرسنل مراکز بودند که دوز اول واکسن را دریافت کردند.

وی با اشاره به این که تاکنون اعضای 9 مرکز واکسینه شدند و تنها تزریق واکسن یک مرکز مانده که واکسیناسیون آن در این هفته انجام می شود ، خاطرنشان کرد: سهمیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از واکسیناسیون مددجویان مراکز اعصاب و روان خراسان رضوی

جزییاتی از واکسیناسیون مددجویان مراکز اعصاب و روان خراسان رضوی