مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-29اقتصادي

هشدار شرکت توزیع برق کردستان به مشترکین پرمصرف


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: هرمشترکی که ابلاغیه های مربوط به اصلاح الگوی مصرف را رعایت نکند بطورحتم با قطع برق واعمال خاموشی مواجه خواهد شد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با هشدار به مشترکین پرمصرف باغ ویلاها (خانه باغها) در خصوص عدم رعایت اصلاح الگوی مصرف وافزایش مصرف بی رویه برق، اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده درخصوص لزوم کاهش و مدیریت مصرف برق بویژه دربخش خانگی (خانه باغ ها) و کشاورزی، متاسفانه برخی ازصاحبان و ساکنین باغ ویلاها با وجود هشدارها و اخطارهای مکر، نه تنها مصرف برق خود را به میزان تعیین شده کاهش نداده اند بلکه اقدام به نصب چراغ و نورپردازی در بیرون از ساختمان باغ ویلا و یا اطراف آن نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری ازبروز روند خاموشی، شرکت توزیع برق کردستان با ارزیابی و پایش مستمر، درصورت مشاهده مواردی از این قبیل، اقدام به قطع برق این مشترکان خواهد کرد.

به گفته وی،  مصرف برق در بخش خانگی در کشور نزدیک به 5 برابر میانگین جهانی است باید این مصرف مدیریت و صرفه جویی کند دیگر نیازی به اعمال خاموشی نخواهد بود و در کنار این مهم دستگاه ها و ادارات استان با به مدار آوردن مولدهای انرژی می توانند نقش مهمی را در به حداقل رساندن خاموشی ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شرکت توزیع برق کردستان به مشترکین پرمصرف

هشدار شرکت توزیع برق کردستان به مشترکین پرمصرف