مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-29اقتصادي

ادارات پرمصرف برق در ایلام معرفی می شوند


سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، 2 هفته پیش رو از لحاظ مدیریت برای شرکت توزیع برق بسیار سخت است.

- ایسنا/ایلام سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، 2 هفته پیش رو از لحاظ مدیریت برای شرکت توزیع برق بسیار سخت است.

محمد محمدیان شمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: میزان مصرف برق در استان تا اواخر هفته گذشته، 253 مگاوات بود که این میزان نزدیک به سهمیه ابلاغی است و پیش بینی می شود طی روزهای آینده این میزان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه از امروز و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، 2 هفته پیش رو از لحاظ مدیریت برای شرکت توزیع برق بسیار سخت است و مردم باید با کاهش مصرف شرکت را همراهی کنند، تصریح کرد: به ازاء هر درجه افزایش دما 1200 مگاوات به مصرف برق کشور اضافه می شود که با توجه به پیش بینی های صنعت برق، اوج مصرف در هفته های آینده به 57 هزار مگاوات خواهد رسید.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: رسانه ها مردم را ترغیب به نصب اپلیکشین برق من کنند زیرا زمان بندی خاموشی های احتمالی و عمده خدمات شرکت در راستای عدم مراجعه حضوری مردم و سهولت در انجام کارها در این اپلیکیشن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات پرمصرف برق در ایلام معرفی می شوند

ادارات پرمصرف برق در ایلام معرفی می شوند