مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-29اقتصادي

سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری برای صادرات محصولات دانش بنیان


با برگزاری رویداد فناورانه با رویکرد صادرات محصولات دانش بنیان، از شرکت ‎های دانش بنیان، فناور و استارت آپ برای حضور در این رویداد و جذب سرمایه برای ورود این شرکت ها به بازارهای بین المللی دعوت شده است.

- با برگزاری رویداد فناورانه با رویکرد صادرات محصولات دانش بنیان، از شرکت ‎های دانش بنیان، فناور و استارت آپ برای حضور در این رویداد و جذب سرمایه برای ورود این شرکت ها به بازارهای بین المللی دعوت شده است.

محمدرضا بحرینیان، مدیر یکی از موسسات توسعه کسب و کار و عضو شورای سیاستگذاری رویداد 100 استارت آپ در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تعریف و اجرای رویدادی به نام 100 تکاپوی صادراتی در این شتابدهنده، گفت: هدف اصلی این رویداد کمک و حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نو در راستای جذب سرمایه برای ورود به بازارهای بین المللی و ارزآوری است.

وی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف دو پروژه اصلی تعریف شده که یکی از آنها برگزاری رویدادی است که طی آن از سرمایه گذاران مختلف به ویژه صندوق های جسورانه برای مشارکت دعوت شدند تا به آنها شرکت های دانش بنیان و فناور و یا کسب و کارهای نو که نیاز به فرصت و سرمایه گذاری برای ورود به بازارهای بین المللی دارند، معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری برای صادرات محصولات دانش بنیان

سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری برای صادرات محصولات دانش بنیان