مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-29سياسي

یک سازمان حقوق بشری: نسل کشی قوم روهینجا فروکش نکرده است


یک سازمان مدافع حقوق اقلیت مسلمان روهینجای میانمار که در انگلیس مستقر است در گزارشی جدید عنوان کرد، به رغم دستور عالی ترین دادگاه سازمان ملل به مقامهای میانماری برای حفاظت از این جامعه اقلیت، - یک سازمان مدافع حقوق اقلیت مسلمان روهینجای میانمار که در انگلیس مستقر است در گزارشی جدید عنوان کرد، به رغم دستور عالی ترین دادگاه سازمان ملل به مقامهای میانماری برای حفاظت از این جامعه اقلیت، "نسل کشی روهینجا نشانی از فروکش کردن ندارد".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در گزارش این سازمان تحت عنوان سازمان روهینجای برمه ای انگلیس (BROUK) آمده است: از ابتدای سال 2021، دست کم 15 تن از اعضای قوم روهینجا شامل 9 خردسال و کودک، در نتیجه مستقیم محدودیتهای مسافرتی غیرقانونی و سختی که جلوی دسترسی به مراقبتهای پزشکی را می گیرند، جان خود را از دست داده اند.

این بیانیه با زمان الزامی گزارش دادن میانمار به دیوان عدالت بین المللی درخصوصی اقداماتش برای جلوگیری از نسل کشی علیه مسلمانان اقلیت روهینجا در ایالت راخین هم زمان شده است.

بر اساس گزارش آژانس توسعه بین المللی اونتاریو، از 25 اوت 2017، حدودا 24000 تن از مسلمانان روهینجا به دست نیروهای دولتی میانمار کشته شده اند در حالی که بیش از 34000 تن به داخل آتش انداخته شده، بالغ بر 114000 تن دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سازمان حقوق بشری: نسل کشی قوم روهینجا فروکش نکرده است

یک سازمان حقوق بشری: نسل کشی قوم روهینجا فروکش نکرده است