مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-29سياسي

خودروهای برقی و سامانه های ایمنی موتورسیکلت استانداردسازی می شود


استانداردسازی محصولات و سامانه های ایمنی مو تورسیکلت و خودروهای برقی تدوین شد تا با کمک ظرفیت های داخلی فعالیت های این حوزه شتاب گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از اولویت های ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه فناوری هایی است که منجر به برقی سازی وسایل حمل و نقل می شود.

در همین راستا نیز در یک همکاری مشترک، اقدام به طرح استاندارسازی محصولات و سامانه های ایمنی مو تورسیکلت و خودروهای برقی با بخش خودروی برقی پژوهشگاه نیرو کرده است.

برای اجرای این پروژه، طرح های تهیه اطلس و مشخصات آزمایشگاه های داخلی فعال در حوزه خودروهای برقی توسط بخش خودرو و قوای محرکه پژوهشگاه نیرو و تدوین استاندارد ملی برای پیشرانه های خودروهای برقی توسط بخش خودرو و قوای محرکه پژوهشگاه نیرو اجرایی شده است.

بخش خودروی ستاد فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تحقق این هدف یکی از مهم ترین اولویت های کاری خود را به حوزه برقی سازی خودروها معطوف کرده است و برای تحقق آن همکاری های مشترکی با نهادهای ذیربط و شرکت های دانش بنیان تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای برقی و سامانه های ایمنی موتورسیکلت استانداردسازی می شود

خودروهای برقی و سامانه های ایمنی موتورسیکلت استانداردسازی می شود