مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-29فرهنگي

ساخت مجموعه تلویزیونی «سایه های رعنا» در شیراز آغاز شد


مجموعه تلویزیونی سایه های رعنا کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه در شیراز کلید خورد.

- ، جواد یزدانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هدف تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی بیشتر مردم با واقفان و خیران بزرگ کشور و همچنین گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نوع دوستی و نیک اندیشی، مجموعه تلویزیونی با عنوان سایه های رعنا به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید می شود.

او افزود: یکی از اهداف اصلی تولید این مجموعه معرفی واقفان بزرگ استان فارس و آشنایی با خدمات موقوفات درمانی شاخص شهر شیراز است که تولید آن به تهیه کنندگی آقای علی خانی ابیانه و کارگردانی داریوش ارجمندی آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه بازیگران و هنرپیشگان متعددی از جمله برخی از بازیگران شیرازی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند، گفت: از جمله هنرمندان این سریال محمود پاک نیت و محوش صبرکن هستند و ضبط برخی سکانس های سریال سایه های رعنا در شهر شیراز با بازی حسین سحرخیز و سلمان فرخنده در موقوفات درمانی شیراز از جمله بیمارستان موقوفه نمازی و بیمارستان مادر و کودک موقوفه شوشتری آغاز شده است و تولید این پروژه به مدت سه روز در شهر شیراز و بیضاء انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجموعه تلویزیونی «سایه های رعنا» در شیراز آغاز شد

ساخت مجموعه تلویزیونی «سایه های رعنا» در شیراز آغاز شد