مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-29ورزشي

مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا/ مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را با حضور ستاره های فوتبال ایران برگزار کرده، یکی از بازیکنان حاضر در اردو احتمالا گوشه ذهنش، - محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس با پیشنهادی از تیم اولسان هیوندای مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را با حضور ستاره های فوتبال ایران برگزار کرده، یکی از بازیکنان حاضر در اردو احتمالا گوشه ذهنش، پیشنهادی جذاب را مرور می کند؛ بازی در لیگ کره جنوبی و پوشیدن پیراهن تیم اولسان هیوندای که فصل گذشته پرسپولیس را از قهرمانی باز داشت.

یکی از خبرنگاران حوزه فوتبال کره جنوبی خبر داد که باشگاه اولسان هیوندای برای ترمیم خط دفاعی خود به سراغ کنعانی زادگان رفته و پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده و باتوجه به رقم پیشنهاد و همچنین اتمام قرارداد این بازیکن، اولسان امید زیادی به انجام این انتقال پس از پایان لیگ برتر ایران دارد.

حسین کنعانی که دو فصل پیش و در دوره گابریل کالدرون به عضویت پرسپولیس درآمد، در این مدت جزو بهترین بازیکنان این تیم و چه بسا فوتبال ایران بوده و حالا نمود نمایش های درخشان خود را در پیشنهادات خارجی خود می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا/ مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می کند؟

مدافع پرسپولیس در تور قهرمان آسیا/ مقصد ملی پوش پرسپولیس تغییر می کند؟