مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-29فرهنگي

در سومین روز جشنواره جهانی فجر چه خبر بود؟


در سومین روز جشنواره جهانی فیلم فجر،کیانوش عیاری از تجربه ساخت «آن سوی آتش» سخن گفت و حمید فرخ نژاد، رخشان بنی اعتماد، تورج اصلانی، جهانگیر کوثری ، - در سومین روز جشنواره جهانی فیلم فجر،کیانوش عیاری از تجربه ساخت آن سوی آتش سخن گفت و حمید فرخ نژاد، رخشان بنی اعتماد، تورج اصلانی، جهانگیر کوثری ، میترا حجار و.

از جمله هنرمندان حاضر در پردیس سینمایی "چارسو" بودند.

کیانوش عیاری در کارگاه نگاهی به آن سوی آتش ، با مرور تجربه ساخت این فیلم از یک راز در ارتباط با ایده گرفتن از قصه سووشون سیمین دانشور پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش ستاد خبری این رویداد، کیانوش عیاری در کارگاه آموزشی نگاهی به فیلم سینمایی آن سوی آتش که (جمعه 7 خرداد) از طریق فضای مجازی در اختیار علاقه مندان به سینما قرار گرفته است، تجربه های خود از کارگردانی فیلم آن سوی آتش را مرور کرد.

این فیلم که نسخه مرمت شده آن در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شد، در سال 1366 در اهواز ساخته شده و داستان فردی زندانی به نام نوذر را روایت می کند که پس از آزادی به سراغ برادر خود عبدالحمید می رود تا سهم خود را از پولی که شرکت نفت بابت تصاحب خانه آن ها پرداخته است، بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سومین روز جشنواره جهانی فجر چه خبر بود؟

در سومین روز جشنواره جهانی فجر چه خبر بود؟