مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-29ورزشي

لشکر 1000 نفری ووشوی یزد محروم از زیرساخت های عادی


رییس هیات ووشو استان یزد با اشاره به آسیب های وارده به این رشته ی ورزشی در استان از ناحیه شیوع بیکاری کرونا، گفت: حدود یک هزار ووشوکار تحت پوشش این هیات ورزشی تمرین می کنند ولی این اشکر هزار نفری از زیرساخت های عادی ورزشی مانند سالن اختصاصی محروم هستند.

- ایسنا/یزد رییس هیات ووشو استان یزد با اشاره به آسیب های وارده به این رشته ی ورزشی در استان از ناحیه شیوع بیکاری کرونا، گفت: حدود یک هزار ووشوکار تحت پوشش این هیات ورزشی تمرین می کنند ولی این اشکر هزار نفری از زیرساخت های عادی ورزشی مانند سالن اختصاصی محروم هستند.

احمد زارع پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد وضعیت این روزهای ورزش ووشو در استان، اظهار کرد: برنامه های ورزشی با شیوع کرونا دیگر رنگ و بوی قدیم را ندارد و عمده فعالیت های رشته ی ووشو نیز با تعطیلی مواجه شده و غالباً برخی برنامه ها نیز به صورت مجازی دنبال می شود.

وی با اشاره به که ووشوی یزد قبل از این تقریباً در انتهای رده بندی استانهای کشور جای داشت، گفت: این جایگاه با رویکرد مدیریتی متنوع طی سالهای اخیر چند پله صعود داشت و با وجود برنامه هایی که هیات برای ارتقای جایگاه یزد به جمع 10 استان برتر این رشته ی ورزشی در کشور داشت ولی متاسفانه با ورود کرونا، دوباره از پای افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر 1000 نفری ووشوی یزد محروم از زیرساخت های عادی

لشکر 1000 نفری ووشوی یزد محروم از زیرساخت های عادی