موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-29سياسي

کریدور حمل و نقل بین پیام و کشورهای منطقه راه اندازی می شود


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی کریدور حمل و نقل کالا و خدمات بین این منطقه و کشورهای منطقه و خاور دور در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی کریدور حمل و نقل کالا و خدمات بین این منطقه و کشورهای منطقه و خاور دور در آینده نزدیک خبر داد.

نادر ثناگو مطلق افزود: به همین منظور در حال رایزنی و انجام مذاکرات با کشورهای هاب لجستیک در منطقه و خاور دور با هدف ایجاد یک اتحاد استراتژیک برای راه اندازی این کریدور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: بی شک برای توسعه پشتیبانی ها به خصوص در بخش کالا و خدمات و رشد روند فعالیت بخش خصوصی نیازمند ارائه راه های جدید هستیم که در این بین به عنوان بخش دولتی وظیفه مان این است که این راه را هموار سازیم.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: به همین منظور به دنبال این هستیم تا با برقراری هر چه بیشتر ارتباط بین شرکت های مستقر در منطقه با شرکت های خارجی، علاوه بر تامین نیاز شرکت های داخلی در مواردی از جمله تامین مواد اولیه شاهد انتقال تکنولوژی به داخل کشور و بومی سازی آن نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور حمل و نقل بین پیام و کشورهای منطقه راه اندازی می شود

کریدور حمل و نقل بین پیام و کشورهای منطقه راه اندازی می شود