مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-29بين الملل

دیلی میل: بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می کنند


نتیجه یک بررسی منتشر شده حکایت از آن دارد تقریباً نیمی از بیماران کووید 19 ایالات متحده در شرایط بدتری نسبت به زمان ورود به بیمارستان، آنجا را ترک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتیجه یک بررسی منتشر شده حکایت از آن دارد که  تقریباً نیمی از بیماران کووید 19 ایالات متحده در شرایط بدتری نسبت به زمان ورود به بیمارستان، آنجا را ترک کردند.

براساس داده های موجود، یک پنجم از این افراد قادر به زندگی مستقل نبودند؛ مطالعه ای از Michigan Medicine نشان داد که 45 درصد از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت سلامتی بدتر از ورود خود، بیمارستان را ترک کردند.

این تحقیق همچنین نشان داد، حدود 40 درصد بیماران حتی از نظر نیازهای توانبخشی مورد ارزیابی قرار نگرفتند؛ تقریبا نیمی از بیماران کووید 19 که در ماه مارس و آوریل سال 2020 (اسفند و وفروردین) بستری شده اند، بیمارستان ها را در شرایط سلامتی بدتر ترک کرده اند.

محققان در پزشکی میشیگان دریافتند، 45 درصد از بیماران بستری شده در اثر کووید 19، پس از مرخصی کاهش قابل توجهی در سلامتی داشتند و حدود 20 درصد حتی پس از مرخصی، از درد و علائم عصبی رنج می بردند.

در حالی که مراقبت های بیمارستانی از بیماران کرونا نسبت به روزهای ابتدایی شیوع بیماری به طرز چشمگیری بهبود یافته است، محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی میل: بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می کنند

دیلی میل: بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می کنند