مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-29اقتصادي

تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد


معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: به منظور اجرای طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه، امروز شنبه (8 خردادماه) تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان مدیران عامل دو شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد.

- سید مهدی نقوی در گفت وگو با خبرنگار فولاد درباره جزییات تفاهم نامه شرکت فولاد مبارکه با اپراتور ایرانسل در امروز شنبه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه سال گذشته برنامه ای 5 ساله جهت هوشمندسازی خود تعریف کرده و در تلاش است تا با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی یعنی همان I 4.

0 تبدیل شود.

وی افزود: یکی از ابعاد نسل چهارم تحول دیجیتال هوشمندی کارخانجات است به همین دلیل رهنگاشتی به منظور دستیابی به این هدف در افق 1404 طراحی کرده و در دست اجرا دارد؛ از مهمترین الزامات ایجاد زیرساخت های ارتباطی برای یک کارخانه هوشمند است.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: از آنجا که رکن اساسی تحول دیجیتال، داده و اطلاعات است و انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار بالا و کیفیت مطلوب نقش اساسی در آن بازی می کند لذا متولیان مخابرات و ارتباطات در فولاد مبارکه ایجاد این زیرساخت حیاتی یعنی نسل پنجم ارتباطات یا اصطلاحا نسل صنعتی ارتباطات را دستور کار قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد

تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد