مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-29سياسي

وبینار آموزشی بصیرت در انتخابات برای مدیران البرز برگزار می شود


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی البرز گفت: وبینار آموزشی بصیرت در انتخابات ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

- خبرنگار مهر ، محمدرضا جهانشاهلو صبح شنبه در دیدار اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز از ابتدای تشکیل تاکنون، تشکیل آن را مقدمه ای بر انتظام بخشی به فعالیت های حوزه ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد.

وی و با اشاره به برهه حساس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 اشاره کرد و خواستار برگزاری وبینار آموزشی در حوزه بصیرت در انتخابات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شد.

جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز تقویت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی را عامل بسیار مهمی در ایجاد انگیزه در میان فعالان این حوزه عنوان کرد و گفت: تبیین نگاه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی به مقوله ارتباطات و روابط عمومی که انعکاس دهنده خدمات دولت به مردم هستند از اهمیت بالایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آموزشی بصیرت در انتخابات برای مدیران البرز برگزار می شود

وبینار آموزشی بصیرت در انتخابات برای مدیران البرز برگزار می شود