مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-29سياسي

دو قطبی آینده کشور در تامین یا عدم تامین منافع ملت خواهد بود


دو قطبی آینده کشور در تامین یا عدم تامین منافع ملت خواهد بود.

- حجت الاسلام سیدمحمود نبویان شامگاه جمعه در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی و مذهبی کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بر خلاف فرد یا افرادی که می گویند رییس جمهوری اختیاراتی ندارد، مدیریت بر بخش عظیمی از دستگاه ها و نهادهای اجرایی، خدماتی، مالی و اداری به عهده رییس جمهور است.

وی با بیان اینکه متأسفانه عملکرد اقتصادی دولت در طول هشت سال اخیر به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، ابراز داشت: متأسفانه در طول این سال ها بر اثر سیاست های غلط دولت در حوزه اقتصادی روز به روز اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم وخیم تر شده است.

تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی استقرار دولت جوان است عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی را استقرار یک دولت جوان، انقلابی و تلاشگر دانست، تصریح کرد: متأسفانه دشمن تمام تلاش خود را برای تحت شعاع قراردادن انتخابات به کار بسته است و از این رو لازم است که تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلح نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم می توااند قدرت کشور و ملت ایران را در عرصه های مختلف بین المللی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطبی آینده کشور در تامین یا عدم تامین منافع ملت خواهد بود

دو قطبی آینده کشور در تامین یا عدم تامین منافع ملت خواهد بود