مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-29اجتماعي

اهدای 75 تبلت به دانش آموزان نیازمند کهریزک


بخشدار کهریزک از تهیه و اهدای 75 تبلت در ادامه پویش میز مهربانی، به دانش آموزان نیازمند کهریزک خبر داد.

- امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان اظهار کرد: در راستای نوع دوستی و حمایت از نیازمندان پویش میز مهربانی در بخش کهریزک شکل گرفت تا نشان دهیم ارزش های انسانی را به شیوه های مختلف پایدار نگه می داریم.

وی گفت: با توجه به عدم بهره مندی برخی از دانش آموزان کهریزکی از امکاناتی هم چون تبلت با توجه به وضعیت شیوع کرونا و الزامات تحصیل در فضای مجازی طی سال تحصیلی جاری، خیزش منطقه ای در بخش کهریزک در قالب پویش میز مهربانی شکل گرفت.

بخشدار کهریزک ادامه داد: به همّت خیران و پیگیری مسؤولان بخش کهریزک در راستای نیازمندی دانش آموزان به تبلت و گوشی هوشمند برای فراگیری علم و دانش در بستر شبکه شاد و فضای مجازی، بیش از 140 تبلت طی دو مرحله در سال 1399 تهیه شد.

بابایی سپس عنوان کرد: مرحله اول این پویش در آبان ماه برگزار و تعداد 70 تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و در مرحله دوم نیز در آستانه دهه فجر با اهداء 70 تبلت دیگر این حرکت مؤمنانه و انسان دوستانه ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به پایلوت بودن کهریزک در برپایی میز مهربانی در استان تهران گفت: مرحله سوم این پویش در خرداد ماه 1400 و درآست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 75 تبلت به دانش آموزان نیازمند کهریزک

اهدای 75 تبلت به دانش آموزان نیازمند کهریزک