مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-29سياسي

استفاده از ارزیابی ترکیبی برای سنجش سطح یادگیری دانشجویان


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره گفت: ارزیابی سطح یادگیری دانشجویان این دانشگاه به صورت ترکیبی انجام می شود و محدود به ارزیابی از طریق آزمون نهایی نیست.

- یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره منویات رهبر معظم انقلاب و ابراز نگرانی ایشان از افت یادگیری دانشجویان در پی آموزش مجازی، اظهار کرد: افت یادگیری در در کشور است و بعد از مدتی که اساتید و دانشجویان تجربه کافی برای استفاده از این بستر را پیدا کردند، این افت به حداقل رسید.

وی افزود: عدم آمادگی دانشگاه ها به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه مجازی دروس، یکی از دلایل افت یادگیری بود اما به مرور این مسأله حل شد.

خجیر ادامه داد: اکنون از نظر آموزش مجازی، دانشگاه ها به سطحی قابل قبول رسیدند به طوری که می توان گفت کیفیت این نوع آموزش در برخی موارد بهتر از آموزش حضوری است.

*راه های جلوگیری از تقلب در آزمون مجازی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در خصوص جلوگیری از تقلب، گفت: مسأله بروز تقلب در برگزاری امتحانات، محدود به آزمون های مجازی نیست و در زمانی که آزمون ها به صورت حضوری هم برگزار می شدند، شاهد بودیم که برخی دانشجویان تقلب می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ارزیابی ترکیبی برای سنجش سطح یادگیری دانشجویان

استفاده از ارزیابی ترکیبی برای سنجش سطح یادگیری دانشجویان