مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-29سياسي

افزوده شدن 15 هزار عنوان کتاب الکترونیکی به کتابخانه دانشگاه چمران اهواز


رییس کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تقویت بخش الکترونیک کتابخانه ظرف یک یا دو سال آینده، گفت: اخیراً و در فاز اول حدود 15 هزار عنوان کتاب الکترونیک جدید به عناوین موجود اضافه شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تقویت بخش الکترونیک کتابخانه ظرف یک یا دو سال آینده، گفت: اخیراً و در فاز اول حدود 15 هزار عنوان کتاب الکترونیک جدید به عناوین موجود اضافه شده است.

منصور کوهی رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و پیش رفتن به سمت استفاده از منابع الکترونیکی، اقداماتی در حوزه استفاده از فناوری الکترونیکی در کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه دسترسی به همه پایگاه های اطلاعاتی جهان از طریق کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز امکان پذیر است، افزود: این پایگاه های اطلاعاتی مقالات مختلف را در دسترس دانشجویان و اساتید قرار می دهند.

اما منابع الکترونیکی یا همان کتب الکترونیکی اهمیت زیادی برای ما دارند؛ ما پیش از شیوع کرونا کتابخانه دیجیتال را راه اندازی کرده بودیم و اخیراً و در فاز اول حدود 15 هزار عنوان کتاب الکترونیکی جدید به عناوین موجود اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 15 هزار عنوان کتاب الکترونیکی به کتابخانه دانشگاه چمران اهواز

افزوده شدن 15 هزار عنوان کتاب الکترونیکی به کتابخانه دانشگاه چمران اهواز