مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-29ورزشي

کاراته کاهای 97 کشور به دنبال سهمیه المپیک در پاریس


آخرین مرحله از رقابت های کاراته انتخابی المپیک در حالی به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو خواهند شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخرین مرحله از رقابت های کاراته انتخابی المپیک، 21 خردادماه به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس برگزار خواهد شد.

491 کاراته کا از 97 کشور برای کسب سهمیه مستقیم المپیک به مدت سه روز در سه وزن المپیکی کومیته و کاتای انفرادی مردان و زنان به رقابت خواهند پرداخت.

کشورهایی که موفق به کسب سهمیه المپیک از طریق سیستم رنکینگ در هر یک بخشها نشده اند کاراته کاهای خود را روانه پاریس می کنند.

در میان این 97 کشور، کلمبیا، برزیل، اتریش، الجزایر، لهستان، هلند، اندونزی، مجارستان، انگلستان و پرتغال با هشت کاراته کا، ونزوئلا، آمریکا، رومانی، مقدونیه، مکزیک، لیتوانی، کنیا، قزاقستان، ایرلند، آلمان، فرانسه و دومنیکن نیز با هفت کاراته کا بیشترین نماینده را دارند.

تیم ملی ایران که موفق به کسب چهار سهمیه المپیک شده است، در چهار بخش دیگر کاراته کاهای خود را برای افزایش سهمیه های خود روانه پاریس می کند.

امیرمهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم، فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی هم در کاتای انفرادی در این مسابقات به روی تاتامی می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاهای 97 کشور به دنبال سهمیه المپیک در پاریس

کاراته کاهای 97 کشور به دنبال سهمیه المپیک در پاریس