مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-29اجتماعي

وقتی عموجهان در شب تولد 60 سالگی «کربلا» آرزو می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، در پی انتشار اخباری مبنی بر اعزام موکب های ایرانی به کشور عراق و خدمات رسانی به زائران اربعین، باری دیگر تب و تاب حضور در کرونا سدی بین کربلا و مردم شد تا جایی که افرادی با عشق به آقا اباعبدالله الحسین (ع) با کوله پشتی های مزین به نام حسین و ابوالفضل علیه السلام بر دوش راهی اربعین می شدند، راهی سفر نشدند و حتی جان برخی از جاماندگان و کربلانرفته ها را گرفت.

همانطور که می دانیم با آغاز سفر پیاده روی اربعین رفتن به کربلا و زیارت آقا امام حسین (ع) دیگر آرزویی دست نیافتنی نیست چرا که شاهد اعزام موج عظیمی از زائران به کربلا بودیم، اما هنوز افرادی وجود دارند که رفتن به کربلا برایشان فقط آرزو است.

عمو جهان یکی از عشاق اباعبدالله الحسین (ع) است، در حالی که به زیارت امام رضا (ع) نرفته، در شب تولد خود زیارت کربلا را آرزو می کند.

این خبری بود که توسط جمعی از جوانان روستای کالیکلای لفور از توابع سوادکوه شمالی به دست مان رسید، این جوانان که در حرکتی خودجوش برای عمو جهان جشن تولد برگزار کردند به آرزوی زیبای و دست نیافتی او پی برده و با انتشار این خبر خواستار کمک برای تحقق آرزوی عمو جهان شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عموجهان در شب تولد 60 سالگی «کربلا» آرزو می کند

وقتی عموجهان در شب تولد 60 سالگی «کربلا» آرزو می کند