مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-29اجتماعي

کدام خانواده ها در اولویت فرزندخواندگی هستند؟


مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق قانون خانواده هایی که بدون فرزند هستند اولویت یک فرزندپذیری، زنان مجرد اولویت دو و خانواده های دارای فرزند اولویت سه را در واگذاری فرزندخوانده دارند و این در مورد ایرانی های داخل و خارج .

- مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور: کدام خانواده ها در اولویت فرزندخواندگی هستند؟ ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق قانون خانواده هایی که بدون فرزند هستند اولویت یک فرزندپذیری، زنان مجرد اولویت دو و خانواده های دارای فرزند اولویت سه را در واگذاری فرزندخوانده دارند و این در مورد ایرانی های داخل و خارج کشور یکسان است و براساس نوبت این اتفاق می افتد و هیچ کدام برتری به یکدیگر ندارند.

سعید بابایی در پایان سفر دو روزه اش به خراسان جنوبی گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر حدود 28 هزار کودک و نوجوان به عنوان کودکان فاقد سرپرست موثر تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار دارند که این حمایت با کمک مشارکت های خیران و همراهان حوزه اجتماعی سازمان در مراکز صورت می گیرد.

وی افزود: از این تعداد، حدود 18 هزار کودک و نوجوان در خانواده ها تحت پوشش هستند و حدود 10 هزار نفر در مراکز شبه خانواده بهزیستی شامل؛ شیرخوارگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خانواده ها در اولویت فرزندخواندگی هستند؟

کدام خانواده ها در اولویت فرزندخواندگی هستند؟