مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-28سياسي

تاثیر مذاکرات وین بر تصویب FATF در ایران


یک دیپلمات پیشین کشورمان ابراز امیدواری کرد که همزمان با به نتیجه رسیدن مذاکرات وین مشکل FATF نیز در داخل کشور حل شود تا ایران بهتر بتواند از مزایای برجام و احیای این توافق بین المللی استفاده کند.

- یک دیپلمات پیشین کشورمان ابراز امیدواری کرد که همزمان با به نتیجه رسیدن مذاکرات وین مشکل FATF نیز در داخل کشور حل شود تا ایران بهتر بتواند از مزایای برجام و احیای این توافق بین المللی استفاده کند.

سید جمال ساداتیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند مذاکرات وین بر اساس اخبار منتشر شده و اظهارات رییس تیم مذاکره کننده ایران و همچنین روسای دیگر هیات های شرکت کننده در این مذاکرات گفت: بر اساس این اظهار نظرها، به نظر می رسد گفت وگوها در وین رو به جلوست و در مورد اصول کلی توافق صورت گرفته و تعدادی از مسائل همچنان باقیمانده که نیاز به بحث و رایزنی است و به نظر می رسد در دوره پنجم مذاکرات که اکنون در وین در حال برگزاری است روند شفاف تر شود.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران به صورت مرتب گزارش مذاکرات خود را به اطلاع تهران می رساند و بر اساس سیاست های ابلاغی و کسب مشورت های لازم مذاکرات را به پیش می برد، گفت: برخی از امیدها وجود دارد که این دور از مذاکرات دور آخر باشد، البته در کنار این موضوع تیم مذاکره کننده ایران تاکید کرده دقت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مذاکرات وین بر تصویب FATF در ایران

تاثیر مذاکرات وین بر تصویب FATF در ایران