مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-28ورزشي

از کسب مدال های قهرمانی تا گلایه هایی از دستگاه ورزش کردستان


یکی از ورزشکاران شنا کردستان اگرچه عناوین قهرمانی زیادی در کارنامه ورزشی اش دارد اما از بی توجهی متولی ورزش استان به ورزشکاران این رشته ورزشی گله مند است.

- سرویس ورزشی خبرگزاری فارس کردستان؛ آرین صلواتی قهرمان شنای کشور و جز ورزشکارانی است که از کودکی در زمینه رشته ورزشی شنا فعالیت کرده کرده است.

  این قهرمان کشوری و استانی با وجود سن کمی که دارد افتخارات فراوانی کسب کرده و با وجود مشکلات فراوان اما با تمام توان در تلاش است تا بر موفقیت ها و پیشرفت هایش بیفزاید.

  با توجه به موفقیت ها و توانایی های این قهرمان ورزشی سرویس ورزشی خبرگزاری فارس برآن شد تا علاوه بر انعکاس موفقیت های این قهرمان، مشکلات و دغدغه های شنای استان و ورزشکاران فعال در این زمینه را جویا شود.

  فارس: خود را به طور کامل معرفی کنید و در مورد افتخارات و مدال هایی که داشته اید توضیح دهید.

آرین صلواتی متولد 1381 هستم، از سال 1385 در سن 5 سالگی ورزش شنا را شروع کردم و در این مدت در مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات کشوری دانش آموزان، منطقه ای و همچنین مسابقات نجات غریق کشوری مدال های متعددی کسب کرده ام.

همچنین چهار دوره در اردو های تیم ملی نوجوانان و جوانان حضور داشته ام و با تیم کیان شنای گلستان مقام سوم تیمی باشگاه های کشوری را در لیگ برتر کسب کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کسب مدال های قهرمانی تا گلایه هایی از دستگاه ورزش کردستان

از کسب مدال های قهرمانی تا گلایه هایی از دستگاه ورزش کردستان