مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 21:052021-05-28پزشكي

نگاهی به سه دهه فعالیت پُربار پژوهشگاه رویان در عرصه های مختلف


حاصل 30دهه تلاش جهادی متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، انجام پژوهش های برجسته و ممتاز در حوزه های مختلف از جمله سلول های بنیادی، - حاصل 30دهه تلاش جهادی متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، انجام پژوهش های برجسته و ممتاز در حوزه های مختلف از جمله سلول های بنیادی، ناباروری و روش های کمک باروری، درمان بیماری های مختلف با سلول درمانی، دیابت، چاقی، مشکلات متابولیک، و همچنین پژوهش و ارائه خدمات بهینه درمانی به بیماران مبتلا به سرطان به منظور حفظ توانایی باروری این بیماران بوده است.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به همت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و جمعی از پژوهشگران در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران در 8 خردادماه سال 1370 به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری تأسیس شد.

این مرکز در سال 1377 مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و در سال 1387، مجوز مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

در نهایت در آبان 1388 با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از پژوهشکده به پژوهشگاه ارتقاء پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سه دهه فعالیت پُربار پژوهشگاه رویان در عرصه های مختلف

نگاهی به سه دهه فعالیت پُربار پژوهشگاه رویان در عرصه های مختلف