مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 17:002021-05-28بين الملل

فشار جمهوریخواهان کنگره برای تحریم سوریه


جمعی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به وزرای خارجه و خزانه داری این کشور، مدعی شده اند که رفع تحریم های ایران و سوریه نباید راه مماشاتی برای احیای برجام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا، همزمان با پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، دولت بایدن را به کوتاهی در اعمال تحریم ها علیه دولت دمشق متهم کرده و خواستار سخت گیری واشنگتن در این زمینه شده اند.

به نوشته روزنامه انگلیسی زبان الشرق الاوسط، اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا همچنین مدعی شده اند که بایدن برای مماشات با ایران و در راستای احیای برجام، در اجرای تحریم های سوریه سهل انگاری می کند.

این گروه از جمهوریخواهان کنگره آمریکا، در نامه ای خطاب به آنتونی بلینکن وزیر خارجه و ژانت یلن وزیر خزانه داری این کشور، مدعی شده اند که چندین ماه از روی کار آمدن دولت بایدن می گذرد حال آنکه او آنطور که انتظار می رفت، تحریم های بیشتری را علیه دولت دمشق اعمال نکرده است.

آن ها مدعی هستند که بایدن باید با استناد به قانون سزار که سال 2019 به تصویب کنگره رسید؛ سوریه را در تنگنا قرار دهد.

این جمهوریخواهان در ادامه ادعا های خود می افزایند: ایران به دفعات، با ارسال محموله های نفتی به سوریه، تحریم های کنگره آمریکا را نقض کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار جمهوریخواهان کنگره برای تحریم سوریه

فشار جمهوریخواهان کنگره برای تحریم سوریه