مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 15:552021-05-28سياسي

رییس جمهور باید کتابخوان باشد


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در یادداشتی تحت عنوان «رییس جمهور باید کتابخوان باشد» به چند توصیه انتخاباتی برای کاندیداهای ریاست جمهوری پرداخته و معتقد است که رییس جمهور آینده کشورمان باید یک کتابخوان حرفه ای و دغدغه مند در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در یادداشتی تحت عنوان رییس جمهور باید کتابخوان باشد به چند توصیه انتخاباتی برای کاندیداهای ریاست جمهوری پرداخته و معتقد است که رییس جمهور آینده کشورمان باید یک کتابخوان حرفه ای و دغدغه مند در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد.

علی اکبر سبزیان در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: امیدوارم این یادداشت تا حدودی بتواند باعث لطیف شدن فضای رقابت انتخاباتی امروز کشورمان باشد، پس حرف آخر را اول می زنم؛ به عنوان یک کنشگر فرهنگی معتقدم رییس جمهور آینده باید یک کتابخوان حرفه ای و دغدغه مند در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد.

از این رو این مطالبه را با همه فعالان رسانه ای و فرهنگی کشور به اشتراک می گذارم که از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بخواهند در کنار برنامه های انتخاباتی شان در حوزه سیاسی اقتصادی و معیشتی، برنامه هایشان در حوزه فرهنگی خصوصا کتاب و کتابخوانی را به صورت شفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید کتابخوان باشد

رییس جمهور باید کتابخوان باشد