مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 15:402021-05-28اقتصادي

انتقال آب به خراسان‎ جنوبی؛ 25 سال دیگر


مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن کشور با بیان اینکه طرح انتقال آب از خلیج فارس به کرمان و خراسان های رضوی و جنوبی تا 1404 اجرایی می شود، گفت: - محمدحسن اسدی در هشتمین جلسه ستاد توسعه خاوران اظهار داشت: سهم انتقال آب برای سه استان با 230 میلیون مترمکعب آب در سال 47 هزار میلیارد تومان برآورد شد که سهم خراسان جنوبی از این طرح 60 میلیون متر مکعب است.

وی با بیان اینکه شرکت های صنایع و معادن در این طرح سرمایه گذاری کردند، گفت: مطالعات در دست اقدام است و در خراسان جنوبی تا اواخر خرداد و اوایل تیر مسیرسازی از سمت مشهد به جنوب استان آغاز خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه بدون تأمین منابع آبی امکان اجرایی شدن برخی پروژه ها در استان وجود ندارد از اجرایی شدن خط دوم انتقال از خلیج فارس به استان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه نیاز آبی استان در بخش صنایع، معادن و گلخانه ها تأمین خواهد شد.

ملانوری افزود: سعی می شود نیازهای آبی استان بر اساس ظرفیت های استان مشخص شود و در کوتاه مدت این پروژه در استان اجرایی و زمینه اشتغال فراهم شود.

موافقت ایمیدرو با رفع 14 مانع تولید صنایع معدنی خراسان جنوبی در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و سازمان های وابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به خراسان‎ جنوبی؛ 25 سال دیگر

انتقال آب به خراسان‎ جنوبی؛ 25 سال دیگر