مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-28ورزشي

تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است


مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه دربی فوتبال تبریز از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است.

- ، علیرضا پژمان عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی و تراکتور در تبریز گفت: ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و برنامه هایی در این خصوص داریم.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور علاوه بر نتیجه گرفتن به دنبال بازی زیبا است، ادامه داد: در چند بازی اخیر ترکیب کامل بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم و برای بازی فردا نیز دو سه بازیکن مصدوم داریم.

پژمان با بیان اینکه سبزپوشان ماشین سازی برای ما قابل احترام هستند، افزود: بازی دربی حساسیت خاص خودش را دارد و در چند بازی اخیر نیز ماشین سازی خوب کار کرده و بازی های خوبی انجام داده است ولی ما نیز به دنبال پیروزی هستیم.

مربی تراکتور سپس ادامه داد: امیدوارم فردا بازیکنان برنامه های خودمان را به خوبی در زمین اجرا کنند و برابر ماشین سازی سه امتیاز را کسب کنیم.

گفتنی است دیدار تیم های تراکتور و ماشین سازی به عنوان دیدار معوقه هفته بیست ویکم از ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است

تراکتور به دنبال پیروزی در دربی تبریز است