مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-28سياسي

روز 28 خرداد شکست دیگری برای دشمنان رقم می خورد


پس از شکست دشمنان در فلسطین و سوریه طی یک هفته گذشته، سومین شکست را در 28 خرداد و انتحابات 1400 تجربه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که برای دومین هفته پیاپی در فضای باز بوستان نوالشهدای فاز 3 پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: به دلیل اینکه وضعیت شهرستان پردیس نارجی است، شرط برگزاری نماز جمعه که همیشه جز اولویت های ستاد برگزاری نماز جمعه بوده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا می شود و این هفته نماز جمعه پردیس در فضای باز و در جوار مقدس دو شهید گمنام فاز 3 برگزار می شود .

وی گفت: برای برگزاری انتخابات فرهنگ حیدری و پهلوانی می خواهیم امروز احزاب و قبایل می خواهند براندازی کشور را شاهد باشند و مطمئنا به این نیت شوم خود نخواهند رسید.

امام جمعه پردیس افزود: دشمنان با ادعای فراوان به موضوعات سوریه، یمن، عزه، عراق، افعانستان و جمهوری اسلامی ورود کردند، اما تا انقلاب، اسلام و مردان میدان مانند سردار سلیمانی ها با ولایتمداری وجود دارند در تمام مراحل شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: طی یک هفته گذشته شاهد پیروزی مقاومت برابر رژیم صیهونیستی بودیم و تلاش کردند در در مقاومت و سوریه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز 28 خرداد شکست دیگری برای دشمنان رقم می خورد

روز 28 خرداد شکست دیگری برای دشمنان رقم می خورد