مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-28ورزشي

پرگر: برای ریاست مجدد کنفدراسیون رقیب بحرینی دارم


رییس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: بنده و رقیبی از بحرین برای تصدی چهار ساله ریاست این کنفدراسیون با یک دیگر رقابت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، محمد پرگر رییس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، اهل سوادکوه، دارنده دکترای رشته تربیت بدنی، عضو سابق تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران است که دقایقی را با او هم کلام شدیم.

فارس: توضیحی در خصوص مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان برزیل دهید؟ پرگر: مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2021 برزیل در جزیره زیبای کیش و به میزبانی ایران برگزار می شود، در این رقابت ها هفت تیم حاضر هستند و از آسیا مجموعاً 3.

5 تیم صعود خواهند کرد، سه تیم اول به صورت مستقیم و تیم چهارم پلی آفی را با نماینده آفریقا برگزار خواهد کرد تا تکمیل کننده 16 تیم حاضر در برزیل باشند، تیم ملی ایران هم مدعی اصلی قهرمانی است که اردوهای خود را با سرمربی گری محمدحسین ضیایی پیگیری می کند.

تیم های ایران، افغانستان، عراق، کره جنوبی، تایلند، ازبکستان و مالزی، حاضرین در این رقابت ها هستند.

تیم های عربستان و ژاپن از این رقابت ها انصراف دادند.

فارس: ظاهراً هر چاتر سال یک بار کنگره کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار می شود، اطلاعاتی در این زمینه بفرمایید؟ پرگر: بله کاملاً درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرگر: برای ریاست مجدد کنفدراسیون رقیب بحرینی دارم

پرگر: برای ریاست مجدد کنفدراسیون رقیب بحرینی دارم