مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:202021-05-28سياسي

شروط فعالیت تالارها و سالن های پذیرایی در شرایط کرونا


معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازگشایی دوباره تالارهای پذیرایی از امروز خبر داد و شروط فعالیت این امکان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: در پی انجام مکاتبات، رایزنی ها و پیگیری های مستمر و تلاش همه دستگاه ها و به خصوص نیروی انتظامی برای بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنجشنبه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها اعلام کرد و البته شروطی را برای این فعالیت اعلام کرد که رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها از جمله آن است.

وی افزود: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تامین فضای هشت متر مربع برای هرنفر، حداکثر با 30 درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: درباره فضای بسته و مسقف تالارها و سالن های پذیرایی نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا 15 نفر، نارنجی 20 نفر، زرد 30 نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا 50 نفر لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط فعالیت تالارها و سالن های پذیرایی در شرایط کرونا

شروط فعالیت تالارها و سالن های پذیرایی در شرایط کرونا