مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-28سياسي

فتنه انگیزان 88 نگران جمهوریت نظام نباشند/این بار هم دشمن را پشیمان خواهیم کرد


امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه برخی در انتخابات 88 دشمن را امیدوار کردند اما امروز از میزان مشارکت ابراز نگرانی می کنند، گفت: به لطف خدای رحمان و با همت مردم بار دیگر دشمن پشیمان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص انتخابات را  راهبردی و به عنوان چراغ روشن در شب ظلماتی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب ارزیابی کلی از فضای یک ساله مجلس را نشاندهنده تلاش، همت بلند و کارآمدی توصیف کردند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در جای دیگری این مجلس را انقلابی خواندند، تصریح کرد: این بسیار ارزمند است نمایندگان مجلس قدردان این محبعت های رهبری باشند.

حجت الاسلام وحدانی فر با انتقاد از تصویرسازی منفی از مجلس یازدهم در اوایل تشکیل گفت: برخی از روزهای اول بنا را بر تخریب گذاشتند با این حال  با تدبیر خوب نمایندگان کارهای ارزشمندی انجام گرفت.

وی از اصلاح بودجه به یکی از اقدامات خوب مجلس نام برد و گفت: در بحث معیشت مردم نیز کارهایی صورت گرفته است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات 28 خرداد گفت: دشمن از همه امکانات بهره می گیرد که انتخابات مایه سرشکستگی ملت ایران شود اما رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که به لطف خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه انگیزان 88 نگران جمهوریت نظام نباشند/این بار هم دشمن را پشیمان خواهیم کرد

فتنه انگیزان 88 نگران جمهوریت نظام نباشند/این بار هم دشمن را پشیمان خواهیم کرد