مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-28سياسي

تأکید ائمه جمعه کرمان بر پرهیز از دادن وعده های بی عمل از سوی کاندیداها


ائمه جمعه کرمان با بیان اینکه انتخابات میدان مسابقه خدمت است، بر پرهیز از دادن وعده های بدون عمل از سوی کاندیداها تأکید کردند و گفتند: با انتخاب فرد قوی چشم طمع دشمن از کشور برداشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه رفسنجان به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت اشاره و اظهار کرد: اتحاد و مقاومت توانست این پیروزی را در برابر رژیم به ظاهر قدرتمند اسراییل رقم بزند.

شرکت در انتخابات تکلیف است امام جمعه رفسنجان ادامه بیان کرد: یک روز اسراییل د مقابل چند کشور بزرگ منطقه مانند سوریه، مصر، اردن، لبنان و.

غالب بود، اما امروز در مقابل مردمی که در نوار غزه هستند شکست خورد که برای بعضی کشورهایی که دنبال برقراری رابطه با اسراییل بودند، درس بود.

وی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد ایران بدون توافق نامه هسته ای قوی تر از ایران با توافق نامه هسته ای است، بنابراین تیم مذاکره کننده ایران امیدواریم هوشیارانه تر از قبل عمل کند و نگذارد حق ملت ایران ضایع شود چون آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

  عسکری با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سرنوشت ساز بوده و از اهمیت برخوردار است، تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان قوانین و ضوابطی دارند که در مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ائمه جمعه کرمان بر پرهیز از دادن وعده های بی عمل از سوی کاندیداها

تأکید ائمه جمعه کرمان بر پرهیز از دادن وعده های بی عمل از سوی کاندیداها