مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-28اجتماعي

خسارت 22 میلیارد تومانی سیلاب به اراضی زراعی و باغات اهر


مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از خسارت سیل و تگرگ به 150 واحد مسکونی شهری خبر داد و گفت: سیلاب خسارت 22 میلیارد تومانی به اراضی زراعی و باغات اهر وارد کرد.

- در تشریح جزییاتی از خسارت وقوع سیل در شهر اهر اظهار داشت: اواخر دیروز در پی بارش شدید باران و تگرگ؛ موجب آبگرفتگی معابر عمومی و منازل مسکونی شهروندان اهری شد.

مدیرکل بحران آذربایجان شرقی با اشاره به این که 150 واحد مسکونی در شهر اهر دچار آبگرفتگی و خسارت شد، گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، شهرداری و راهداری منازل مسکونی شهروندان اهری رفع آبگرفتگی شد.

وی از وضعیت بحرانی 2 واحد مسکونی شهروندان اهری در پی وقوع سیل خبر داد و یادآور شد: در این واحدهای مسکونی نفوذ آب باعث نشست قسمتی از منازل مسکونی شده است که همکاران ما در حال بررسی و برنامه ریزی برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل هستند.

هنربر بابیان این که سیل بامداد پنج شنبه به اراضی زراعی و باغات شهرستان اهر خسارت وارد کرد، گفت: باغات و اراضی زراعی شهرستان اهر در پی سیل پنج شنبه از 30 تا 100 درصد خسارت دیدند و حدود 3 هزار و 775 تُن از محصولات کشاورزی و باغی شهرستان اهر متحمل خسارت شد.

مدیرکل بحران آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سیل و تگرگ بامداد پنج شنبه به اراضی زراعی و باغات شهرستان اهر 22 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 22 میلیارد تومانی سیلاب به اراضی زراعی و باغات اهر

خسارت 22 میلیارد تومانی سیلاب به اراضی زراعی و باغات اهر