مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-28سياسي

نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علی حسین پور، معاون برنامه ریزی مرکز توسعه حل اختلاف کشور در جریان بازدید از محل آزمون اولین دوره آموزشی میانجیگری گفت: - معاون برنامه ریزی مرکز توسعه حل اختلاف از برگزاری آزمون میانجیگری با 560 داوطلب در 15 استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم حداکثر ظرف هفته آینده نتایج این آزمون را از طریق سامانه و سایت مرکز توسعه حل اختلاف اطلاع رسانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علی حسین پور، معاون برنامه ریزی مرکز توسعه حل اختلاف کشور در جریان بازدید از محل آزمون اولین دوره آموزشی میانجیگری گفت: در اجرای ماده 82 قانون آیین دادرسی کیفری و تحقق اهداف مدنظر در سند تحول قضایی تاسیس موسسه میانجی گری پیش بینی شده است.

حسین پور افزود: دو هدف کلی را در این مسیر مد نظر قرار داده ایم هدف اول کاهش موجودی و ورودی پرونده به محاکم قضایی است و دومین هدف نیز افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده هاست که برای تحقق این اهداف از قبل فراخوانی ارسال شده بود تا متقاضیان و علاقه مندان ثبت نام کرده و فرآیند مصاحبه و گزینش انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: پس از تایید مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، متقاضیان طی 84 جلسه توسط اساتید مجرب با همکاری دانشگاه تهران آموزش دیدند و امروز آزمون اولین دوره میانجی گری در سطح کشور در 15 استان با 560 داوطلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می شود

نتایج آزمون میانجیگری هفته آینده اعلام می شود